piątek, 16 października 2015

Liebster Blog Award! Czego o mnie nie wiecie? ;-)

No i stało się! Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przed Joannę z bloga Szwajcarskie BlaBliBlu oraz Anię z bloga Szwajcaria moimi oczami. Dziękuję dziewczyny! 


A na czym polega ta zabawa? W skrócie jest to łańcuszek, w którym blogerzy odpowiadają na zadane im wcześniej przez innych blogerów 11 pytań, po czym sami wymyślają ich 11 i nominują kolejne (powinno być 11) osób. Ja pewnie nominuję ich znacznie mniej, bo zabawa trwa już od dobrych kilku miesięcy i sporo osób ma ją już za sobą. Przechodzimy do pytań od dziewczyn :-)

Pytania zadane przez Joannę z bloga Szwajcarskie BlaBliBlu:
1. Kwiaty czy czekoladki?
Kwiaty, ale doniczkowe. Najlepiej kaktusy, albo bambus. Uwielbiam cięte kwiaty, ale mój kot zjada mi wszystkie, które dostanę, dlatego większość bukietów ląduje od razu wysoko na szafie i nie jestem w stanie cieszyć się ich widokiem ;-)
2. Książka czy film?
Uwielbiam czytać i nie ma dnia, żebym nie przeczytała choćby kilku stron jakiejś książki, ale chyba jednak skłonię się ku filmowi. Często oglądam filmy, interesuje się nowościami czy oglądam serie z lat 60 - 80. Szczególnie lubię horrory, bo to dziedzina, w której twórcy musza się naprawdę postarać, aby znaleźć coś nowego, ciekawego i coś, co przestraszy widza ;-)
3. Miłość czy podziw?
Miłość i podziw :-) Podziwiam wszystkich, którzy ze mną wytrzymują ;-)
4. Piwo czy wino?
Wino, zdecydowanie. Lubię piwo i często próbuję piw z kraftowych browarów, czytam, oglądam Tomka Kopyrę na YouTube... ;-) I ogólnie fascynuje mnie "boom" na kraftowe piwa, ale niestety nie przeskoczę tego, że wiele z tych "lepszych" piw mi po prostu nie smakuje. Cieszę się jednak, że nauczyłam się trochę rozróżniać gatunki piw, chmiele i dodatki i wiem, których unikać, bo są dla mnie bardzo niesmaczne. Bardzo lubię czerwone, wytrawne wino i dziwię się, że kiedykolwiek mogłam pijać słodkie... Bleh!
5. Klasyka czy alternatywa?
To dopiero trudne pytanie! Ja jestem pełna sprzeczności, mam duszę hipisa, która cały czas walczy z tym co poważne, a jednocześnie pracuję w poważnej instytucji ;-) I tak mam na każdym polu w życiu - muzyki, ubioru, książek, filmów czy poglądów.
6. Południowcy czy ludzie Północy?
Jako fanka muzyki metalowej powinnam krzyczeć "ludzie północy" i ekscytować się długowłosymi blondynami ze Skandynawii ;-) Ale wolę ludzi z południa, są bardziej otwarci, uśmiechnięci i mają fajny, życiowy luz, którego brakuje na północy.
7. 5-gwiazdkowy hotel czy dzika plaża namorzynowa?
I tu mnie masz :P Marzę o dzikich podróżach, zwiedzaniu Kuby, Tajlandii, Madagaskaru... ale spać będę jednak w hotelu :P Boję się robali, zatruwam się nawet naszym, europejskim jedzeniem, a na wyjazdach potrzebuję takiego zakątka dla siebie - pokoju, w którym mogę się schować wieczorem po pachnącej kąpieli i zawinąć w ciepłą kołderkę :P Ale nie wyobrażam sobie wybrać się na wczasy all inclusive i nie wychylać nosa z hotelu, o nie! Lubię próbować lokalnych rzeczy, chodzić po targach, nawet jak to się ma dla mnie źle skończyć :P Zawsze podróże planuję ze swoim chłopakiem i wybieramy hotel w fajnym punkcie, z którego możemy sporo zwiedzić i zobaczyć, i służy on nam jako noclegownia i bufet ze śniadaniem ;-)
8. Awantura czy ciche dni?
Awantura :P Lepiej od razu oczyścić atmosferę niż zatruwać sobie życie kilka dni ;-)
9. Szalona impreza czy długa rozmowa z przyjacielem?
To zależy od nastroju. Częściej długa rozmowa z przyjacielem, ale czasami mam ochotę na imprezę i wtedy odwiedzam ulubione knajpy w Zurychu :-)
10. Karma czy „każdy jest budowniczym swojego życia”?
To jest temat rzeka i nie umiem krótko odpowiedzieć na to pytanie, wiec nie odpowiem w ogóle :-)
11. Naprawa czy zakup nowego?
Naprawa, dopóki się da, a później zakup nowego ;-)

Pytania zadane przez Anię z bloga Szwajcaria moimi oczami:


1. Co u ludzi cenisz najbardziej? 

Nie umiem wybrać jednej cechy, ale mogę z całą pewnością powiedzieć, że bardzo cenię ludzi, od których mogę się czegoś nauczyć. Uwielbiam ludzi z pasją, nieważne czy to skakanie ze spadochronem czy czytanie ezoterycznych książek, jeśli masz pasję to znaczy, że cieszysz się życiem i masz coś do przekazania innym, a to lubię :-)

2. Przez 24 godziny masz możliwość bycia niewidzialnym. Co robisz? 

Idę na koncert i skaczę po scenie razem z zespołem śpiewając do niewidzialnego mikrofonu :D

3. W świat jakiej książki chciałabyś/chciałbyś się przenieść?

Ostatnio zafascynowała mnie książka Jose Saramago "Ewangelia Jezusa Chrystusa". Podobno nie powinni jej czytać katolicy... Dla mnie była wyjątkowa, dała inne spojrzenie na chrześcijaństwo i gdzieś tam w środku, bolała mnie mocno. Chciałabym się przenieść do prawdziwej Biblii i przekonać jak było naprawdę. To by była historia! :-)

4. Co motywuje Cię do działania?

Wizja tego, że zbliżam się do 30 (!!!), a życie ma się tylko jedno :-P

5. Co robisz gdy nie możesz zasnąć?

Zwykle wtedy marudzę... :-P

6. Jaki kolor dominuje wśród Twoich ubrań?

Kiedyś powiedziałabym, że czarny, ale teraz chyba wszystkie odcienie niebieskiego. Do tego koloru przekonała mnie moja siostra, która od zawsze ma bzika na punkcie niebieskości. 

7. Twoje ulubione słowo?

"Spoko". Nawet, jeśli teraz jest źle, to za kilka dni będzie lepiej, więc "jest spoko" i do przodu!

8. Jakie jest dotychczas Twoje największe osiągnięcie?

Przetrwałam koncert Manowar i nie ogłuchłam :-P Dla niewtajemniczonych jest to najgłośniejszy zespół świata ;-)

9.  Co chciałabyś/chciałbyś zrobić, ale nie masz na to odwagi?

Pojechać w podróż dookoła świata. Odwagę mam, ale mam też kota, więc dłuższe podróże to wyzwanie nie do przeskoczenia ;-)

10. Za co jesteś najbardziej wdzięczny losowi?

Za to gdzie jestem i jak potoczyło się moje życie. Jestem szczęśliwa, uwielbiam swoją pracę, doceniam każdą chwilę. Choć brakuje mi rodziców i siostry, bo jestem bardzo daleko od nich. 

11. Poznajesz nową osobę. Na co zwracasz uwagę? 

Chyba na ogólny sposób bycia. Lubię ludzi otwartych i pewnych siebie, ale nie zbyt pewnych, bo gdy ktoś nachalnie patrzy mi w oczy to czuję się skrępowana i mam ochotę uciec.

To by było na tyle! Dziękuję dziewczyny, ubawiłam się odpowiadając na Wasze pytania :-)

Chciałabym nominować następujące osoby/blogi:

Natalię z bloga Peace.Happiness.Family

Sylwię z bloga Garoterapia

Pytania dla Was:

1. Moda czy wygoda?

2. Samochód, pociąg, statek czy samolot? Czym najbardziej lubisz podróżować?

3. Jeden zapach czy zapach na każdą porę roku?

4. Potrawa lub rzecz, której nigdy byś nie zjadła?

5. W którym teledysku (który już powstał) chciałabyś zagrać główną rolę?

6. Ulubiona książka z dzieciństwa?

7. Jeśli mogłabyś przeżyć swoje życie od nowa, skorzystałabyś z takiej okazji?

8. Jak wygląda Twój idealny jesienny wieczór?

9. Śpisz do południa czy jesteś rannym ptaszkiem?

10. Co skłoniło Cię do blogowania?

11. Jak wyobrażasz sobie siebie za 20 lat?

Czekam na Wasze odpowiedzi! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBEJRZYJ KONIECZNIE! :-)

Przeczytaj również: